Bärbar dator

Våran dator har börjar luktar bränt. David ska köpa en ny. Det var inte särskilt inplanerat i vår budget. Jag tyckar han kan använda min bärbara. Jag använder den nu. Tycker inte om att skriva på den, så ni slipper nog mina megalånga inlägg ett tag.

Igår var Malin och Morgan här på middag. Sen gick dom när Louise skulle läggas. Jag och David satt uppe en liten stund iallafall och snackade. Jag försöker övertala människan att man inte behöver folköl och chips eller annat gott. Vi ska storhandla i helgen, verkligen STORhandla. Jag vill att det ska vara mat och nödvändigheter. Inte massa extra.

Vi pratade om att gå och kolla på några andra treor också. Ett husköp ligger ju flera år framåt minst. Vi ska bara titta inte flytta. Vi ska titta jätte noga. TÄNKA PÅ ALLT! Kommer det att dyka upp något perfekt med hiss, kvällssol, fräschare badrum osv. kanske vi funderar på att flytta.

Det blev ju inte helt kort detta. Idag ska vi fika med mamma Sara och hennes Nova. Vi har tänkt gympa i flera veckor på mammapasset med det har inte passat småtjejerna som oftast sover vid 11.


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: GOOD work :D Skriver upp dig lite seanre :D

2010-03-24 @ 10:06:27
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0