Dagens bilder

Nu har vi varit på lunch hos gammelfarföräldrarna. Där bjödt två familje pizzor, köttgryta, strömming, chips, godis, bullar och kaffe. Vi är så mätta att vi fundrar på att strunta i den planerade middagen.
Nu är vi hemma och Louise ligger och sover, David har dragit i väg för att "dra några kast" i detta väder, idioter sägr jag bara! Men, men...

Davids bror Charlie, hans flickvän Yllka och deras Angelina.
Tillökning i november. Louise ska få en till kusin.
Om jag får bestämma är det fler kusiner än så på väg ganska snart!!!
Alla dess små liv, underbara älsklingar!
Lite, lite längtar jag nog tills vi ska skaffa Louises syskon. Vi ska vänta...Men jag måste ju får längta....en liten Anna?

Det stora ritar och den lilla äter upp alla teckningar. Så himla tacksamt!
Angelina visade fotoalbum med sina babybilder i. Det var gott att smaka på det också.

Louise blir väldigt mammig när det blir många människor och stökigt.
Hon försöker äta upp mig, så jag inte kan gå ifrån henne. Jag låtsas att hon pussar mig. Slemmigt värre! Mamma är så goooo!!!

Så länge mamma håller sig nära går det bra att charma hela släkten med lite blablabla, lite pappappapa och lite brrrbrrr, aaaaAAAAaaaaa. Hej sa hon också föresten. H-E-J!

David himself.

Ja, jag snusar!!! Så nu behöver ingen fråga!

Farfaster Pirjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0