Fuldag!

Allt går så fort...när man får barn. Hon blir mindre och mindre bebis och mer och mer barn. För drygt 6 månader sen kom vi hem från BB med en nyfödd flicka...hur mycket som helst har hänt sedan dess. Det är heltotroligt. Det är inte lätt att hinna med Louise!

Inte mycket visste vi om babyliv här...


Inte här heller....


Nu vet vi mer.



Det blev inget powerwalk igår. Men det blev middag. Och lite vin. Och smågodis.
Vad hände med friskis träningen liksom?
Just nu stöd sover Lollo lite. Natten har varit jobbig. Hon ville vaggas, vara nära. Det blev en amning tidigt i morse också. Synd jag had inte ammat på nästan 3 dygn. Men tuttarna gjorde ont, Louise letade och jag vill sova. Hoppas det inte kommer så mycket mer nu.
Strax ska jag ta upp henne och gå till sångstunden. Det ska bli kul. Men usch vad trist att behöva vada så trött. Känner mig så där trött ful. Sminket blir bara kladd, kläderna sitter illa, kroppen känns pösig...Usch!
Men vi ska ha en bra ful dag iallafall!


Kommentarer
Postat av: Marie, Liams mamma

Tiden går verkligen fort! :) Liam är två år och fyra månader! Han pratar mer och mer och allting är underbart, men man kan gärna få stanna upp tiden, en liten stund iallafall och bara få njuta :)



Kramar.

2010-03-05 @ 15:09:35
URL: http://maaaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0