Jävla chips helvete!!!


Vi gick ut en sväng. Inte mycket till promenad.
Jag har varit och handlat på morgonen också. Mat till hela nästa vecka. Och Davids jävla chips helveten. Jag är så jävla trött på hans äckliga snaxande dag efter dag! Helt ärligt! Ursäkta utbrottet men FAAAAN!!! Han har redan ätit två påsar popcorn och en burk oliver denna vecka. Vad hände med lördags gott? Ja just det det är ju lördag idag...antagligen imorgon också....vad vet jag, jag är ju mamma ledig...
Och nu behöver han visst ny vårjacka och kläder...massa pengar till sånt för att vi också lägger massa pengar på snax...så jävla onödigt alltihopa! Han har så otoligt mycket kläder!!! För smått. Så ta en extra påse chips i helgen, älskling! Gör det!!! Snart tänker jag börja kalla honom för fetknopp! Jag vet, det är elakt och jag vet det kanske sårar honom. Men det är fan elakt att snaxa upp massa pengar också!!! Hans trick är typ att komma på att vi behöver något till maten, eller bara utnyttja att jag behöver komma ut en stund och kanske ska gå till ica och sen när jag står i dörren säga "chips och dipp vore gott"...Då suckar jag men jag köper dom där viriga chipsen iallafall för det är så man gör honom lycklig...och det vore ju as taskigt att komma hem utan folköl eller cola, helst båda. Och dipp måste man ju ha, iallafall på helgen! Igår fanns det inget hemma till stackaren och jag jobbade ju så då fick han nöja siog med att värma buffalowings. Stackar sate. Han måste ha gått ner flera kilo!!! Nu är han och hjälper sina kompisar att flytta. Om han har tur bränner han någon liten chipssmula på det. Eller dom kanske kör med fluttöl? Vet ni...han skulle ta bilen ner till stan tyckte han. Det kan ju bli jobbigt att gå hem...vi bor ju SÅÅÅÅ långt från centrum...och pakeringarna i sta är ju SÅÅÅÅÅ billiga. Jag ska nog inte känna så mycket skuld över som pengarna jag lägger på kaffe...

Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0