Jobb och fika

Idag har jag varit på lunch med Maria, min CHEF på Sundbyholms slott!!! Nätsa gåbng vi ses skrivs det anställningbevis! 15/5-14/6 blir det deltid, David får fortsätta jobba två dagar i veckan. Sen restan av sommaren blir det heltid för mig. Blandade känslor men absolut mest positiva sådanna!
Idag har varit en händelserik dag med massor av intryck för pluttan. Födelsadagsfika hon Malin.
Tog lite bilder idag iallafall!

Pulkaåkning är skoj! Lagom att ta den gatan bort till Malin.

Louise trivs mycket bra hos Malin. Kanon tycker jag :)



Finklädd i supersöt förklädsklänning!

Hon provade soffan lite men det gick visst inte att sova där.

Lite annorlunda att äta middagen med morfar och morbror, men kul som omväxling!

Loouise har egen stol hos moster också!

 This is me!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin din lilla är!



Kram Kim

2010-03-03 @ 21:33:46
Postat av: Elle

Lilla lollo! Va stor hon har blivit! Moster måste få komma och gosa snart. Fin mamma hon har!

2010-03-04 @ 10:59:50
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Kan tänka mig att man blir stressad, det är väl alla de där hormonerna, jag kan känna att jag brusar upp mig lite lättare nu, typ om någon knuffar mig i affären kan jag bli vansinnig. Haha. Men man får skylla på amningen ett tag till ;)

2010-03-04 @ 12:30:43
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0