Kladdmuffins

Jaha då hade man bakat en plåt med kladdiga chokladmuffins till kvällen kalas hemma hos Malin. Hon fyllde ju år här om dagen och ikväll ska hon firas. Tyvärr måste vi gå hem tidigt, vill hålla på Louises kvälls vanor.
I natt sov jag rätt bra. Två flaskor gick åt. Hon har börjat lära sig hitta dem själv nu. Typ just nu ligger hon och sover, med flaskan som napp och ett hårt tag om den.
En mamma jag träffade igår hade hört mång skrickhistorier om amning och valt bort det när hennes son föddes. Jag blev nästan lite avundsjuk. Han sover 12 timmar om natten och två gånger på dagen. Jag tvivlar på om jag kommer amma nästa bebis. För vi vill absolut ha ett till. En liten Anna ska det bli, eller en liten kille. SENARE.
Men vi pratar mycket om "nästa gång..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0