Längtar till helgen!

Jag sov inne med Louise inatt iallafall. Hon vaknade och skrev mycket fram till midnatt. Sen vaknade hon bara tre gånger tills 05 då gick hon upp med pappa och jag stannade kvar!!! Kände mig som elakaste på jorden som väckte David så tidigt, han brukar inte gå upp förens närmare 07. Men Jag behövde den sömnen mer än honom just nu.

Igår var vi och fixade en ny telefon till mig. Louise har ätit upp alla vi haft på lager här hemma. VI hämtade också ut mina droppar på apoteket och tog en "skrammelkaffe", alltså en fika för alla småpengar i plånboken. Jag, Malin och Louise såklart! Vi ska nog träffa Malin idag också. Sen åker dom och jobbar tills på söndag. Vad vi hittar på det får vi se.

I helgen ska vi till tunapark!!! Och kanske barnens hus. Louise behöver lite grejor. Snart dax att fixa ny bilstol också. Vi funderar på att köpa en brio sitty till sommaren, om man kan få suflett till. Fick jag spola tillbaka tiden hade jag köpt en vagn som inte var blå...Fast många tycker den är fin...jag tycker också den är ganska fin.....och ganska blå...Inte sådär tufft turkos spm jag hade tänkt mig...Louises eventuella lillebror kommer nog gilla den...

Louise sitter och tuggar på mitt nattlinne. Hon har gjort det ett bra tag.  Jag spillde ersättningen på det i natt, kanske är därför....sur mjölk är ju gott...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0