Lattemamma?

Idag var vi ner på stan på ännu en lunch. Jäklans lattemorsa jag börjar bli det är ju skamligt. Jag måste börja hålla hårdare i pengarna!!! Det var iallafall jätte trevligt att träffa Mirjam och lilla Leoga som är så tok söt! Tuff tjej! Louise körde med något helt nytt idag, ho somnade i vagnen 11.30. Precis när jag skulle äta. Så lägligt. Hon och Leo byttes av i barnstolen. Louise tyckte också det var kul. Det är märkligt hur förvånadne Louise kan vara ibland. Sova mitt på lunch fast hon sov 9-10, inte likt henne. Hon sover ju som en bebis! Sen sov hon igen 16.30. TRE gågner! Nu är det slutspurt här. Leker med pappa tills det brister. Då blir det bums i säng. Ingen idé att syssla med mys och nedvarvning, hohn blir vansinnig när man bär upp henne. SLÄPP MIG MAMMA!
Imorgon skulle vi på mammagympa men det unkar inte riktigt, och mamman jag skulle träffa svarar inte på sms....hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0