Let´s go crazy!!!

Nu sitter jag med avfärgning i håret. Sen ska jag tona ljusbrunt och hoppas, hoppas det blir fint! Jag vill att det ska bli som mitt riktiga hår!!! Spänningen är olidlig!!!

I natt hade David Louise i sitt rum. Tydligen gick det jätte bra. Vi la oss vid 23, då hade hon sovit 2-3 timmar men vaknat två gånger. Sen sov hon till 4(3) och vaknade igen vid 6(5) Och gick upp vid 8(7), det kan möjligen vara den bästa natten någonsin med Louise!!! Nu har hon sovit middag i två timmar. Som igår. Hon sover nog bara en gång om dagen från nu. Känns jätte bra!!! Inatt ska vi fortsätta.

Jag har släng ihop en varsinn räksallad till mig och David, det ni! Sen lunch idag för alla tre. Det blir så på söndagar speciellt när man ställer om klockan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0