Lördag igen

Lördag! Imorse fick jag sova ut! Klockan 06 typ gick jag upp med Louise och sen låg jag till 10, sov från och till men det var det skönaste på hela veckan! Efter god stabil frukost drog vi till Salt & Peppar för att hämta Davids kvarglömda telefon. Så nu har jag sett hans jobb också. Efter det tittade vi in hos pappa och kollade på deras nya kök. Dom renoverar för fullt, det blir hur fint som helst! Jag blir ju lite avis. Efter det åkte vi he och jag har sysselsatt mig med bullbak och muffins bak. Muffinsarna blev visst lite degiga så dom ska jag inte bjuda på. Men kanelbullar och vaniljbullar blir det till imorgon. Då ska vi åka till Sundbyholm och grilla korv med Louises farfar och farbror med familj. Skönt! Får packa termos och flaskor till Louise. Blir väl blöjbytan i bilen...får se hur det går. Jag tycker det ska bli kul. Nu har vi tryckt i oss massa bullar. Typiskt lördag, massa frukost ingen lunch och sen massa skit på eftermiddagen. Och kvällen. Godis är inköpt. Igår hade vi inget och såg på film, då gick jag och stekte pankakes efter halva filmen. JO, jag vill visst fortfarande ha mina Replayjeans...men jag vill tydligen hellre ha gott i magen. Jag har ju hela livet på mig att komma i jeansen. Louise börjar väl springa runt lite snart så får jag lite motion. Gymkortet dammar efter magsjukan. Har inte velat gå. det är så mysigt hemma med älsklingarna. Nästa vecka ska jag gå två-tre gånger.
Louise vägrar sova middag. Hon har varit lite gnällig men nu leker hon själv och jätte bra med en nallebjorn som jag börjar tycka lite synd om. Ska sätta på någon lugn musik och ta en tryckare med henne :) Hon börjar bli så tung...9kg säkert! Dax dör lite styrkaträning nu med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0