Lördagmorgon

Igår var jag och jobbade på Sundbyholms slott. Det var en väldigt lugn kväll jag fick köra en middag med Amanda och också titta lite i matsalen. Louise och David hade en helt vanlig kväll hemma och jag tänkte inte onödigt mycket på dem. Jag kom hem redan kl. 23. Lagom långt pass att börja med. Allt känns bra. Jag vet att man kan komma hem ifrån ett nytt jobb och tycka "usch, fy och blä jag vill aldrig mer tillbaka, men jag måste". Men jag känner bara positivt. Nä'r jag var nera i matsalen kände jag att jag längtar jätte mycket efter att börja jobba där nere! Vad kul det ska bli! Att duka, putsa, servera, diska och allt fick mig att längta väldigt efter Statt.

Idag är jag uppe med Louise. David får sova. Visst är jag bara för snäll? Jag har sovit lite lite men planerar att ligga och sova hela förmiddagen imorgon. Så det känns OK att vara uppe nu. Hon har fått gröt och gjort en blöja, nu leker hon. Busig som bara den! Hela tiden på alla förbjudna saker som eluttag och dörrar. Just nu är hon i tvbänken och ska slakta alla dvd och cd vi har. Förut fick hon inte göra så men vi har lixom gett upp...hon kan vara nöjd där i en halvtimma. Att offra en cd för att hon ska ha det bra känns ibland självklart.

Idag ska David hjälpa några kompisar med flytt. Jag och Louise ska gå och handla lite. En god middag ska vi ha sen. Vi får se om vi hittar på något annat också. Efter denna dag blir det sova ut iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0