Mumsig lunch!

Louise vaknade lite tidigare än hon ska, därför gnällig såklart. Nu har vi nyss ätit lunch. Om två timmar kommer Malin. Hopps Louises humör bättrar sig. Jag lagade ännu en sallad idag. Räkor, ägg, crabsticks, avocado hade jag på. Jag är en jätte dålig lunch-människa. Inte det att jag inte äter, utan att jag äter ute för ofta och hemma bara gör gröt eller mackor. Sen småäter jag hela eftermiddagen. Jag är inte så förtjust i varm och tung mat mitt på dagen. Min favorit lunch skulle nog vara mackor, alltid mackor och massor av dom! Olika pålägg och mycket smör. Men detta är ju lite bättre...:) En god och matig fräsch sallad passar mig perfekt. Köper man sallad ute är det ju tyvärr oftast 75% isbergssallad, stenhård kall pasta med äcklig marinad och blaskig vitlöksdressing, men hemma kan man ju blanda till den precis som man vill ha det!
 
Gott va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0