Nej, jag vill inte!!!

Oh my God!!! Nu har jag börja-jobba-ångest på riktigt!!
HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN LOUISE IKVÄLL????!!! HUR SKA HON KLARA SIG UTAN MAMMA???!!!
Nej fy fan. Jag vill inte jobba. Jag vill vara mammaledig tills Louise börjar på dagis. Då kan jag jobba någonstans på dagen och sen hemta henne och vara tillsammans hela kvällen, varje kväll!!!
Det dunkar hårt i bröstet och jag är rastlös. Snart kommer Amanda, hon brukar peppa mig med sig sköna "Det kommer gå så bra"-inställning till allt. Hon kommer berätta för mig att David och Louise får en fin kväll, att Louise kommer sova gott och jag kag kommer klara mig fint på jobbet.

För en vecka sen tyckte jag det kändes som att det skulle bli så skönt att få jobba lite. Träffa vuxna människor, ta hand om gäster och göra nytta, få timlön! Jag tyckte att det var bara bra för mina två att vara för sigsjälva hela kvällen och halva natten. Varför kan jag inte känna så just nu???

Snart sitter jag i bilen med Amanda och brummar på mot slottet. Jag kommer få skriva på mitt anställnings bevis. Kanske får jag en schema...

Louise min lilla gumma!!! Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0