Önska mig lycka till!

Jaha då vad det fredagen. Den fredagen! Ikväll börjar jag jobba. På mitt nya jobb. Och hur känns det då?
Nervöst som tusan! Nytt, nytt, nytt!!! Och så ska jag ju missa en kväll med Louise. Inte vara här när hon vaknar och tjuter som hon gjort sista kvällarna. Igår skrek hon något vansinnigt. Tänder, mage, drömmar....snälla någon berätta vad det är!!! Jag börjar klockan 17 och har ingen aning om när jag slutar. Hur ska jag orka vara vaken om det blir jätte sent? Har inte fått så mycket sömn dom senaste dygnen. Nåja, jag för sova ut på lördag förmiddag har David lovat mig. Jag kommer drabbas av Louise brist!!!
Önska mig lycka till nu, detta är stort för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0