Sovmorgon

Nu har jag haft min sovmorgon. Blev lite si och så, men jag har iallafall lyckats fylla på med lite extra sömn. Lilla damen här har haft en förmiddag med sömnvägran. Hon började 4.30, krånglade i sängen en timma sen fick det bli pappatime. Hon kom tillbaka och sov en stund på morgonen sen har hon varit uppe tills nyss. Gnälligt värre. Om en timma ska vi på lunch hos gammelfarföräldrarna. Davids farmor är sjuk och det känns viktigt att träffas när hon orkar. Efter det var min plan en solig promenad ner till stan för fika med Mimmi. Men det får vi hoppa över när gumman är sån här. Soligheten verkar ju också gansla avlägsen. Kanske ville inte Louise sova för att det var annat innehåll i flaskan än det hon är van vid. Hon kan ju inte få ersättningen i all evighet, vi skulle ge henne den medans jag slutat med bröstet och sen byta till välling. Och nu kan vi väl säga att jag har slutat? Förra veckan använde jag tutten vid två skrikiga tillfällen men bytte snabbt till flaskan. denna vecka ingen tutte alls.

Ska bli skönt med en ny vecka. En bra vecka, en vanlig vecka. Inga konstigheter som att mamma går och jobbar. David jobbar dagar mån-fre och har ledighenl. Lönehelg. Sånna helger brukar ha en extra guldkant. Mån el tis ska vi ha Malin och Morgan på middag. Trevligt. Louise bara älskar när dom kommer hit! Det är så kul! Jag älskar också när dom kommer och David älskar middagsgäster. På onsdag SKA vi gå på mammagympan. På fredag är det sångstund.

David skackar med sin vän Dennis som var på Louises dop. Dom väntar baby i oktober, så himla roligt!!!
Alltid trevligt med glada nyheter! Underbara ungar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0