Stackars liten

Vi som hade så bra rutiner på gång!!! Så kom en elak förkyning och förstörde allt. Louise har varit jätte, jätte snorig. Hostar och nyser och verkar riktigt besvärad över detta. Enda hjälpen är nässugen och sprayen. Men dessa två är hennes största fiender just nu. Och elakast av alla är mamma som helatiden attakerar med dom. Om hon bara ville förstå att det hjälper!!! Natten var lång och jobbig, hon sov hos mig igen. Nu vilar hon middag. Tidigare än vad vi hade siktat på. Det får bli lite så när man är sjuk. Hoppas vi hittar tillbaka till det som var på gång.

Så här såg det utan innan sjukdom kom:
05-vaknar får flaska, somnar om till 07
09-gröt, sen tvätt och klä på sig
11.30 trött får flaskan- sover till ca 13.30
13.30 lunch
16.00 Mellis
16.30 sover en halvtimma
18.30 Middag sen bad, pyjamas och lugnare lek, sång eller sagor
20.00 Sova natt!!!

Hemma och sjuka idag och säkert imorgon också.
David jobbar kväll. Om jag har tur kommer Malin förbi och leker lite med sjuklingen.
Jag vill färga håret så jag ser hygglig ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0