Sunshine!

Hallå!
Idag är det kvällspass på schemat för David. Rätt trist men hittills har vi haft en kanon dag iallafall, jag och Louise! Fick just roliga nyheter också, vet inte om jag får presentera det här så jag väntar med det.
Vi gick ner till stan för att shoppa lite flytande alvedon, salva och en hudkräm. Så blev det lite Amanda och tingsgården på det. Jag som inte skulle lägga pengar på ute luncher denna månad nu blir det lucher typ hela veckan :-P....Efter maten gick vi och Louise somnade så det blev nog en 45 minuters promenix för mamma och gudmor. Så skönt i detta väder! Nu är vi inne och Louise leker själv, det gulligaste jag vet är att titta på i smyg. Vad rör sig i huvudet på denna lilla? Nu blir det mys och senare middag och bad i vanlig ordning. Och sen kommer min lilla stund för migsjälv som jag har när David jobbar kväll. Louise somnar nog lagom till Familjen Annorlunda så då blir det fötterna på soffbordet, något gott att dricka och tv! Ganska mysigt att ha den där stunden.

Nu ska jag packa om skötväskan inför en ny dag hemifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0