Tidigt idag!

Vi börjar tidigt idag. Inte så oväntat. Frukost är intagen. Varsin skål med havregröt. Ska väl klä oss strax också fast vi inte iska iväg förens om tre timmar. Tre timmar kan gå fort med Louise. Nu leker hon med sittsatsen till hennes vagn. Bra att hon bekntar sig med den, det har blivit varmare så snart är det dax att byta.

Hur gick natten utan David? Jag kände mig jätte orolig i magen. Ovan. Väldigt ovan. Först låg jag vaken i två timmat och tänkte på olycklor. Nervös-moffade bullar och längtade tills louise vaknade så jag fick ta upp henne till mig. Det gjorde jag 23.30. Hon var lite gnällig och svår sövd en stund där. Efter det somnade vi båda. Natten gick ganska br. Inga längre vakor. Har sovit en 4-5 timmar och det är ju rätt bra, inte sant?
Inatt kommer min mamma vara här det känns bra.
Undrar hur högt David ligger och snarkar in på förmiddagen i sin hytt? Åh stackaren får nog en tung bakfylla han dricker ju så sällan numera.

MEN vad envis hon är! Hela tiden hasar hon sig till dörren i sitt rum och försöke stänga in sig. vad är det inte mamma får se? Hon är så duktig och leker själv. Men lite för liten för att stänga in sig. Eller hur? Dumma unge!

Igårkväl när Malin var här och Louise var på strålande humör tog jag ett jätte långt bad tillsammans med lillgumman. Der var så kul och mysigt. Hon stoppade hela ansiktet i vattnen en gång och fick en liten kallsup men det gick bra. Senare spelade jag och Malin Yatzy, åt frukt och drack cola.

Nästa på agendan är att klä oss, morgontvätta och sova middag. Sen blir det familjesång med Malin på pingstkyrkan. Louises kompisar Leoga och Maria kommer också! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0