Äntligen fredag!

Fredag!!! Idag sov Louise ända till 06.20! Fast hon var vaken till 21 igår och uppe en ganska lång stund i natt. Men hon sov ca 2,5 timma utan att vakna, det ni....inte alla her en bebis som sover så bra på natten...?
Vad händer idag? Snart sångstund sen ska vi träffa Amanda lite. David slutar 15 så jag tror vi fixar storhandlingen idag! Om Louise somnar skapligt kanske man tittar på någon film. Som det varit just nu har jag försökt lägga mig samtidigt. Krångel jag tar ju 2-3 timmar på min innan jag somnar. Igår kollade jag faktiskt på tv i sovrummet. Lyxfällan. Louise sov så oroligt och vaknade och stönade sen somnade om till och från så jag kunde lika gärna vara vaken.

Dom här lekstunderna som vi har på morgonen börjar bli kortare och kortare, kanske snart räcker det att hon får leka lite i sängen och sen dricka välling för att somna om utan att vi behöver gå upp? Hoppas verkligen det. Idag hoppar jag över morgongröten på henne. Hon dricker ju så mycket under nattten och vaknar mätt. Sen äter hon igen när hon vill somna, idag efter 1 timma och 20 min. Så gröten känns överflödig.

Nu ska jag försöka få på mig like smink! Jag kom på igår att jag har 500kr presentkort på makeup store som ligger och väntar på at utnyttjas. Men jag tror jag spar det till sommarsmink. Brukar alltid vilja ha lite nytt till sommaren. Ska fråga Angela om inte hin kan komma och klippa mig snart. Jag behöver lite volym. Hon går frisörskolan. Jag ska nog boka tid där kanske. Jag längtar väldigt mycker efter ljusare hår. Brunt vackert glansigt hår. Inte urtvättat svart, slitet och trist. Idag får jag nöja mig med plattången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0