lekhage?

Ännu en trötthets dag. Louise sov hos mig. Vaknade och skrek flera gånger. Vet faktiskt inte riktigt varför. Säkert tänderna. Kan det inte lugna sig lite med tänder ett tag? Men rutinerna vi hade ett par dagar innan förkylningen halkade hon tillbaka till igår. SKÖNT! Idag gick vi uoo 7.30 och åt frukost 8, som vi ska. Hoppas hon orkar till 11.30 nu. Sen sover hon två timmar. Det ska jag också försöka mig på. Idag kommer Malin. Då får jag gå ut en sväng och vara barnfri. Hon är själv hemma så hon stannar här på middag också.

Vore det helt dumt med en lekhage? Man kan ju inte släppa Louise ur sikte. Hon ska bara stänga alla dörrar och klämma sig. Eller banka på alla speglar och få dom över sig. Eller äta små saker och kvävas. Eller bita sönder varenda cdskiva vi äger. Äta upp telefon efter telefon, tvdosan...nu kan hon ju ställa sig upp vid möbler också...

Idag fyller min storasyster 26år. Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0