Väldens gladaste och sötaste tjej heter Louise

Idag har jag jag fått mycket gjort! Han bytt och strykt gardiner till sovrummer, börjar sy på ett drapperi till hallen, dammsugit lägenheten, bytt till sittdelen på Louises vagn, tvättat liggdelen, tagit ner julbelysningen från balkongen(den har varit insnöad, därför så sent!!!). Vi har också varit till Tunapark och köpt lite t-shirts och strumpor till fisen. När vi kom hem gick jag till stan för att köpa ett par tajts och kolla på en jacka som David ville ha. Och så har jag köpt blöjor. Helvita blöjor. Det är så fint!!! Louise sov nästan två timmar på förmiddagen och är nöjd och glad. Jag känner mig lika, eftersom jag fått så mycket gjort kan jag softa resten av dagen. Nice. Imorgon söndag ska vi eventuellt till pappa en sväng. Lördagsfrid precis som hos Alfons Åberg! I natt ska Louise sova i sitt rum. Jag ska gå och lägga mig själv och sova tills jag känmner att jag vill gå upp. Undar om det går att sova en hel natt när man haft sönder hackad sömn med minst 4 väckningar per natt i sju månader? Blir dubbeldos sömndroppar och ett stort glas rödvin innan, då ska det nog gå bra!!!


Louise är hur glad som helst idag! En anlednign att tro hon kommer sova bra inatt!!!
Sjumånaders magiken!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0