Afterwork

Jag fick smita tidigt ikväll. Skönt eftersom jag har Louise imorgonbitti. Antagligen i natt också. Mr Pappa brukar ju sova så gott...:) Han ska dessutom upp och jobba. För min del är arbetsveckan över nu. Blev inte många timmar...Här hemma har allt ´gått bra.

Imorgon drar jag och pluttan till Strängnäs. Vi ska sova hos mamma. Hoppas det går bra. Det är bra för henne att åka bort lite ibland. Självklart ska man inte flytta hit och dit med en liten men att åka bort en natt så här är nog bara nyttigt.

Jag tar en afterwork nu. En kall öl och en liten skål chips(så att david kan skylla på att jag också ätit närdom är slut)...Gott.

Sov så gott så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0