Anti-Lat

Min duktiga fixar dag igår slutade med en hel mmmarabou sensation och en stund tv tittande. Om man vill köpa lycka, då ska man köpa god choklad. Då han man en kvarts njutning på hög nivå. Så är det.
Jag äter en hel choklad därför att det är synd om mig. Tant RÖD knackade på här igår och nu är jag inte bara mamma längre, jag är kvinna också. Jag som var så nöjd endå.

Idag vaknade Louise 5 igen och sover redan middag. Jag har tvättat, diskat och gjort rent badrummet. Hur kan man ha så mycket att ta hand om hemma hela tiden? Jag tror det är för att vi stökar till så mycket. Det blir dammigt, kladdigt och rörigt då. På torsdag ska jag tvätta soff överdraget. Jag är väldigt anti-lat just nu. När Louise vaknar ska jag dammsuga. Jag tycker jag inte gör något annat, men man vill ju att Louise ska krypa på ett rent golv. Vi har så många mattor.

Idag kommer Malin och tar med Louise till lekparken. Morgan och jag ska ut på moppeträning. Jobbigt men viktigt. Jag vill inte vara feg. Tur att jag har så snälla människor som hjälper mig. Jag är verkligen bortskämd med det.
Ikväll ska jag gå ner och ta ett glas vin med Mimmi. Då ska jag ha på mig mina snygga jeans.
Verkar bli härligt väder idag!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vad du får mycket gjort! Tycker inte jag hinner nånting för leoga sover så korta stunder o vill vara med hela tiden OCH man är ALLTID värd choklad!

2010-05-05 @ 11:49:55
URL: http://Blogg.passagen.se/julietteisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0