Bad haircut

Igår...den dagen vill jag helst skryka ett sträck över. Men det går inte för det finns vissa spår som inte går att följa. Till exempelt ett avkapat hår. Jag var hos frissan här nere, hair cut 12. Tänkte jag ville ju bara toppa lite och klippa upp två cm där framme. Något helt annat hände. I ca 15 minuter klippte hon. JÄTTE FORT. Sisit jag klippte mig tog det två timmar. Jag stoppade henne rätt snabbt och frågade hur kort det kortaste var. Till öronen. Alltså där öronen börjar. Jag är jätte ledsen och nu blir det bad hairday everyday i några månader. Jag behövde iallafall inte betala. Det var som om jag har gått till solarium och kommit ut blerkare. Från missnöjd till värre.

Vi hade en bra dag iallafall. Jag Louise och Malin.Vi gick till stan och köpte klistermäsken till Louises fönster. Och kladdkaka. Tröstätande och tröstshoppande, det behövde jag. Jag har köpt färg också. Helsvart kommer det bli. När jag prkar färja. Då syns inte frisyren lite bra.

Kvällen igår var mindre rolig. Hade kunnat vara bättre.
Föruton att Louise vaknade flera gånger sov jag bra.
Det är jobbigt att springa in till hennes rum, man hinner vakna till.
Men hon sover så pass mycker bättre där så det får vara så.


Kommentarer
Postat av: Elle

Du är fin i allt sis! Men vilken jävla idiot till frisör! Hur kan man göra så!! Fy fan

2010-05-06 @ 13:52:02
Postat av: matilda

jag bara hatar frisorer! men jag vet att du ar snygg enda!!

2010-05-06 @ 16:58:33
URL: http://matildabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0