Ett mirakel och stora utmaningar

Yes! För en gångs skull har jag fått Louise att somna i god tid så hon hinner vila innan sången!!!
Känns bra det!!! I natt sov hon JÄTTE BRA! Tror jag. Om inte David har varit där och jag missat det. Hon vaknade ett par gången första timmarna som vanligt men sen tror jag banne mig hon sov hela natten till 6.45. Är det så har ett mirakel inträffat. Jag la la mig 22, hörde att Louise stökade lite då men David var uppe så jag struntade i det. Sen gick jag vid 5-tiden och tittade på henne. Kollade att hon levde. Då sov hon. Det har bara gått åt en nattflaska plus kvällsvällingen. Fantastiskt!!!

Nu ska vi snart på veckans sångstund. Sen ska vi till banken och också umgås med Malin. Om det går bra för lilla drottningen tar vi en tur på stan. Annars går vi hem och leker.

Nu ringde dom från jobbet och pusslade om mina tider i helgen igen. Nu jobbar jag SJÄLV på söndag. Oh my God, det vill jag INTE! Men inte säger man nej till nya chefen heller. Det blir bara att våga. Nu blir det definitivt moped på söndag. AAAAAhhh Vilken jäkla dag full med utmaningar och höga krav på mig självförtroende. Det är helt OK att peppa mig nu!!! 10.30-15 är det jag och cafét. Och förhoppningsvis gäster, lagom med gäster. Inte mycket, inte lite. Lagom. Så att tiden går men jag också hinner ha ganska god tid på mig till saker.

Ikväll ska jag iallafall jobba i matsalen. Ha egna bord, sälja mat och vin, ta hand om gästerna. Det ska bli jätte, jätte roligt!!! Jag behöver inte oroa mig över Louise, över att få sova eller något alls. Bara jobba på. Lära känna slottet så mycket jag kan. Grejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0