Fantastisk natt

Idag har David sin första pappalediga dag. Han började med sovmorgon. Haha. Nej, det var faktiskt hans tur. Men lite komiskt är det ju.
Nu ska ni få höra. Louise somnade sent igår, hon var övertrött. Men sen. HON SOV från 20.30, vaknade EN gång kl 04 och somnade fort om tills 6.40. Familjen utvilad!!! Repris på detta tack. HELT OTROLIGT!!!
Jag bakar matbröd som vi ska ha till lunch. Men fisksoppa. Yummie!
Ikväll jobbar jag. Imorgon är vi alla lediga!!!
Sen kommer min första långpanna. Och min första frukost efter det. Jag ska bo på en extrabädd i ett grupprum. Känns ju...oloclande.MEn jag kan inte åka hem så få timmar som blir mellan passen.

Dom släppte stattbrännaren föresten....???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0