Idag blir det bra

Idag får jag lov att påstå att jag är pigg. Louise sov bra sista halvan av natten och ville inte upp förens närmre 07.
Två timmar senare vill hon sovaigen, nästan alltid. Hon har varit gladoch ätit gröt med god aptit. Idag skiner solen och vi tänker gå ut. Vart vet jag inte. Lekparken. Känske bränner genom stan en snabbis.
Jag litar inte på att hon sover någon längre stund längre så jag tar mig inte för så mycket när hon vilar. Plockar lite, klär på mig...kanske plattar håret och sminkar mig lite...vad som hinns med.

Igår kväll var vi med Malin. Jag badade med Louise. Hon somnade tidigt men var orolig ett par timmar. David jobbade sen kvällsfikade vi innan jag la mig. Vi tränade på att dela sovrum och tittade på tv i sängen ca 10 minuter innan jag ville stänga ögonen och vara ifred från tv, snarkningar och allt annat som lyser eller låter. Alltid något ;p
Usch, dt tynger mig att vi inte kan sova tillsammans.

Idag blir det en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 17:27:47
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0