Jag är inte lat

I krig mot lathet har jag varit vansinnigt effektiv idag! Detta tack vare att jag har väldens bästa dottersom har varit så nöjd och glad med sina saker hela dagen.
Jag har tvättat två maskiner, vikt massor med kläder, putsat fönster, lagat köttgryta till Louise och potatisgratäng till ikväll, jag har handlat, varit i lekparken och gungat med Louise, gjort rent blöjhink och skötbord, dammsugit köket...och det känns så skönt!!! Nu sover Louise och efter det ska vi gå till kusin Angelina och fika.
Imorgon ska jag försöka få tvättstuga på kvällen. Nu känner jag faktiskt för att vara LAT med min karl ikväll. 
Imorgon tänker jag vara precis lika effektiv!!!

Världens bästa tjej!!! Har jag sagt att hon sov bra inatt också???
Hon är bara för underbar idag!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0