Jobbar på slottet och tänker statt

Shit vart ska jag börja??? Jag har jobbat. Hårt och länge. Om man får säga så, vissa jobbar hårdare och mer. Långpanna och frukost. Frukost.....idag har jag tänkt mer på Statt är på länge. Jag har vikt pålägg, skivat tomater, sagt godmorgon 25.000 gånger...Hela tiden när jag jobbar så tänker jag "så gjorde vi på statt, så var det där"...frukostveteranen i mig undrar "varför gör vi så, var för inte så här"...

Nu är jag hemma iallafall. Sovit ynka 2,5 timma men jag känner mig som vanligt. Kanske brukar jag sova så lite alldeles för ofta? Louise sover middag, dumma unge precis när mamma kommer hem!!!!

Alla mina sommarkläder är alldeles försmå, ujtom dom från förra sommaren. Dom är alldeles för stora. Irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0