Morsdag=)

Jag är dunderförkyld! Arbetsveckan är över. Skönt! Det har varit en bra vecka. Tungt närman är sjuk bara. Känner mig nöjd över att dra in pengar till familjen! Jag börjar verkligen landa på slottet nu också. Och jag gillar många av mina arbetskamrater starkt:)

Idag är det morsdag! Jag har fått en blomma av min dotter. Och ett erbjudandeom att få sätta tillbaka min navelpiercing. MEn jag tackade nej,Vad ska jag med den till egentligen? inte direkt ligga och pressa på beachen i sommar. Dessutom han jag kvar lite bulldeg på magen som jag inte trivs helt bra med. så ska jag föda ett barn till. Så nej, igen piercing! När vi har fått vårat nästa barn ska jag sätta in den.

Nu vaknar Louise! Min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0