Små prinsessor

Det går ganska bra med håret iallfall. Man surt att man sparat och sen bara får det av klippt sådär.
Idag har Louise stökat lite. Svårt att sova. Nu har hon iallafall somnat. På tok för sent egentligen men annars går det bara inte. Vi åt lunch på laantong. Dom är underbara där! Så gott så! sen gick vi hem för kaffe och då tittade Amanda upp också.

Jag har rivit av soffan och sängkläderna och börjat tvätta. Känns bra att vara igång.
Imorgon börjar min arbetsvecka. Undrar vad Louise och pappan ska hitta på på dagarna?
Jobbar 17-sent imorgon sen 13-18.30 lördag, söndag.

Ikväll ska vi äta pizza. För att JAG är sugen, det ni! David älskar nog mig lite extra för det :-)

Några bilder från i tisdags när vi var hon Louises kusin Angelina och hennes mamma Yllka

Min egna lilla prinsessa.
Vi brukar kalla henne för drottningen annars, det passar henne bättre.

Kusin Angelina har tusentals prinsessor på sitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0