:-)

Halloj:)
Dagarna försvinner!!! Jag känner inte att jag har tid till mer än familjen när jag är ledig. David jobbar mycket, jag jobbar också 3-4 dagar i veckan, Louise går på dagis...Tiden hemma tillsammans blir väldigt värdefull. Men nu spelar David innebandy match och Louise sover så det fick bli lite surf...Plugga är vad jag borde göra. Duscha..gå och lägga mig...värdefullt inlägg? Jag gillar hur vi har det, även om tiden inte verkar räcka till. Det är underbart att komma hem varje dag. Underbart att hämta Louise. Idag gick lämningen kanon också! Hon är så dukti...och så STOR!!! Stora tjejen!!!

Och det var allt från mig för idag. Vi ses nästa gång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0