Sjuk flicka:(

Nu har jag feting tröttnat på detta!!! David är borta VARJE fredag VARJE lördag.
Det suger. Jag åt makaroner och ketchup på en fredag!!!
Jag tittar på postkodmiljonären!!! Imoron får vi iallafall ha sällskap av Malin.
Hoppas hon inte vill titta på så mycket bättre:)

Louise är sjuk!!! Dagis ringde kl 15 och hade mätt feber. Hämtade henne så fort jag kunde och hon tyckte det var så skönt att komma hem. Men det var ett jäkla tjat efter pappa. Om David bara visste! Inte populärt att pappa är borte. Varje gång hon ser ljuset från en bil tror hon att det är han som kommer. Det är aldrig han!
Jag är inte säker på vad hon är för sjuk.Hosta och snor. Men hon har kvälningar hela tiden men kräks inte. Massor av barn från dagis är magsjuka. Hon badade som vanligt och länge men har knappt ätit. Vi satte oss i soffan och hon slocknade i knät på mig. Utan flaska. Louise bara somnade helt rakt upp och ner. FÖRSTA GÅNGEN hon somnade i mitt knä utan flaska/tutte/vaggande. Hon låt på min mage under filt. Oj vad jag njöt. Fult va att jag njuter när hon mår dåligt? Men det är ju lixom det mysiga jag njuter av! Så mysigt kan inget annat bli!

Ledig imorgon. Eftersom Louise somnade 18.20 två timmar tidigare än vanligt räknar ja inte med sovmorgon. MEn kanske längre är 05 iallafall.
Söndag blir en tuff dag på jobbet. Men nästa söndag då är ja banne mig ledigare än ledigast! Jag och david ska handla kulklappar, äte middag och mysa, fira 5 år. Louise ska vara med moster. På måndagmorgonen ska david åka och jobba. Jag ska sooooooooooooooooooova sen hämta hem Lola. Först sova riktigt länge!!!

Nu ska jag suga i mig theralen och flaska Louise. Hoppas somna innan david kommer hem och för oväsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0