Barnfri

Nu har Lojsan varit över tre timmar på dagis utam mamma! Jag var bara där 20 minuter! Ska bli otroligt kul att hämta snart. Jag har inte varit orolig. Det blev en effektiv och lärorik pluggstund. Man tror man är expert på engelska, men det är jag verkligen inte! Så mycket det finns att lära!

Igår hade tydligen Louise varit väldigt ledsen och svår när jag var hemma. Dom undrade om inte jag kunde ta med ett gosedjur eller något som tröstar. Hon har aldrig haft nalle eller snuttefilt eller någonting alls sånt som tröst eller trygghet. Jag klippte ihop ett litet fotoalbum istället för det är det vi gör hemma när hon är ledsen och svår, tittar på foton och pekar på alla. Den blev bilder på nästan hela släkten och självklart en idolbild på Larz-Kristerx. Louise kan peka ut alla i bandet. Ganska roligt, hon älskar det.

Snart kommer Malin hit och ikväll ska David koka några av sina fatastiska soppor. Det blir mysigt.
Jag trivs bra här hemma nu. Det känns jättebra. Jag är mycket nöjd med tillvaron. Nu vill jag bara komma igång och jobba sen är allt kanon! Hoppas dom renoverar snart också!

Kan dom inte rina snart nu då??? Jag längtar efter min unge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0