En bra vecka!

Måndag och en fullbokad spännande vecka börjar!
Idag är jag och Louise hemma och får snart besök av Elin och lille Adrian. Annars är det lungt idag. Imoron ska Louise på dagis och jag ska promenera med Linda och söta Noomi. Sen hämtar vi henne och går till oss på fika. Undrar just hur bebis sugen jag blir efter dessa två dagar? Tur att jag har mens(?)! Jag ska bjuda på grönärtsoppa och två sorters bröd från printz bageri. Alltså Davids soppa och Malins bröd. Känns ju som att jag inte direkt bidrar med någont här...:)
Louise ville promt gå och sova och nu sitter hon och tjattrar i sängen. Knäpp unge! Hon kan väl få leka där omhon vill hon är ju glad iaf.

På ondsdag ska jag ÄNTLIGEN jobba igen. Ons-fre och söndag. Perfekt vekca! Och så derdär högslokeprovet på lördag...inte veckans höjdpunkt direkt...

Nu ska jag gå och kolla vad tösan håller på med där inne...

Ha en trevlig måndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0