Flyttade och klara

Hallå! Det var ett tag sen...
Nu är flyttandet klart. Vi håller på att bo in oss här i Stenby. Louise trivs verkligen här. Lekpark utanför och smart planlösning för ett barn. Vi har valt tapeter nu men inte fått det fixat. Så jag tänker inte lägga upp bilder ännu. Vi har inte direkt kommit i ordning. Så jäkla skönt att vara här iallafall! Jag trivs bra överallt utom i toan+badrummet. Men vi ordnar det sen. Inget bråttom. Jag tror vi kommer bo här i flera år.

Idag påbörjade vi inskolning på förskolan. Allt gick bra. Louise är duktig.
Allt känns kanon! Hoppas bara mamman får jobba lite nu också:)

Jag har egentligen inte tid. Massor att göra! Mer om allt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0