Julklappar

Hallu där ute!!!
Dagarna springer i väg och jag har så lite tid över att jag nästan glömt mitt lösen på fb!
Ikväll väljer jag att skita i allt en stund!!! Imoron börjar jag kk 06 så det känns ok att softa lite. David är och TITTAR på innebandy. Louise har slocknat. Jag slöar fram för tv. Ska göra varm choklad. Gott va?
Hur som helst, jag gillar att ha fullt upp. Vi hittar snart våra nya rutiner...Det känns bara bra att jobba och David trivt också jätte bra på sitt. Louise trivs på dagis. Vi tycker om att komma hem och njuter att att vara hemma på ett annat sätt.

Jag har börjat tänka på julklappar. Jag vill bara köpa till Louise och David. Jag vill inte köpa mer, inte få mer...ja vill skita i julklappar!!! Jag älskar att köpa julklappar. Förut när jag bara hade mig och min lön handlade jag massor. Nu vill jag läga pengarna och tiden på annat. Är det förhandlingsbart? Jag skulle älska att köpa fina klappar till alla jag känner...men...barnen är det viktiga. Räcker det inte om barnen får? Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0