Kul att ni läser!

Det verkar visst son att ja faktiskt har en del läsare här på bloggen så jag tror jag ska satse på lite tätare inlägg.
Nu har vi varit tredje dagem på Gnejsgången och Louise gör det fantastiskt bra! Om en vecka precis ska jag lämna henne och hämta henne 5 timmar senare. Då ska jag åke och skriva in mig på arbetsförmedlingen. Annars får hon inte gå på dagis. Jag har lagt henne redan hon var helt slut. Förståligt. När hon vaknar ska vi ta bussen in till centrum! Käka på HåPe's! Vi får se hur det går...Måste åka och spana in David i kockrock...ja älskar att se honom i det. Väcker minnen från hur det var när vi träffades. Louise tycker nog också Bappa som hon säer klär i det. Hon pratar mycket om sin Bappa nu. Mamma och Bappa. Hon borde lära sig ett ord för moster snart också.
På lördag ska vi tjejer ha mysmiddag:) Medans våra karlar jobbar och sliter...det bli gött det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är helgrym och jag beundrar din ärlighet i bloggen :-)

2010-10-13 @ 19:33:09
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0