Larz-Kristerz följer med till dagis...

Jag kan verkligen inte hitta min mobilkamera sladd. Värdelöst.
Igår upptäckte fröknarna Louises stora kärlek till Larz-Kristerz så dom tyckte att hon skulle få ha en skiva med sig. Så idag har hon det. Hon bar själv in den och höll hårt. Ganska nöjd tror jag. Hon rät när jag gick men jag såg från förnstret att hon slutade direkt.
Jag har dragit igång tvättstugan. Någon hade skrykt över mina bokade tider...varför? Det är också några ungar som springer och tjuvringer på dörrar på kvällarna.

Igår kväll var Davids vän Dennis här med sin 3veckor liten lilla Noomi. En sån söt tjej! Det var så myyyyyys! Dessutom är hon nappunge så hon är lätt tröstad. Så gosigt. Louise klappade, pekade och tittade. Skrattade när hon fick nappen.

Nu ska jag göra något vettigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0