Louise är på dagis!

Nu har jag lämnat Louise på dagis för ett par timmar! Hon skrek givetvis när jag gick men jag är så säker på att hon klarar detta galant att jag satt på tre maskiner i tvättstugan! Dammsuger och fixa hemma så länge. Imorgon får jag ta ta i enelskan. Härligt med lite bonos tid! Eftersom det fortfarande är inskolning får ja inte jobba utan måste vara tillgänglig och kunna komma snabbt. Har satt mobilen på högsta volym. Jag önskar att jag kunde se henne! Nu har hon grönsakssamling innan lunchen. FIsk idag hennes favorit!...Intressant inlägg? Känns som att jag skriver snarare för att jag har tid än för att jag har något vettit att skriva..:)

Soffan kom ju igår och den funkade ju att sova på så att...ja inga framsteg här inte. 

Nu tvättstugan! 

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej! jag tycker du ska lägga in lite bilder på nya placet, är så nyfniken :) kramar

2010-10-12 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0