Och vart tog tiden vägen?

Shit alltså! Dagarna springer iväg och det är konstant full rulle! Är det så här det ska vara? Vi hinner inte ens handla!!! Jag har haft min första arbetsvecka, det han varit kanon! Jag är mycket nöjd. David jobbar heldagar och kvällar...Louise är dunder förkyld och idag gick hela min dag till högskolaprovet. Fick ca 45p...alltså riktigt kasst. Det är stökigt här, tvättkorgen är full och jag har ingen maskin. Louise vaknar konstant av sin hosta...

Äsch det får räcka så! Ett rent gnällinlägg!! Nu ska jag städa! kl 20 på en lördag! Men det blir lite vin till det...
Åh tänk om jag bara kunde släppa allt och smita ut en kväll...lite vin, kanske mat, några vänner....Barnvakt nästa lördag någon???
Får man känna så fast man är mamma? Eller är jag en otacksam idiot som inte uppskattar mitt barn då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0