Plugga

Idag skrek Louise vill jag lova! Oj vad arg och ledsen hon blev när jag lämnade henne. Usch. Hon började gråta bara vi gick in på dagis. Lilla gumman! Och imorgon ska jag jobba. David ska lämna för första gången. Dom säger att det går lättare med pappa. Det är säkert sant. Det kanske var dumt att vi var hemma igår? Hon kanske hade behövt en dag till. Imoron blir det 8-16, ganska lång dag för henne.

Jag är klar med min uppsatts. Äntligen. Men det känns inte helt bra. Jag har skrivit några radet lite nu och då. Det borde iallafall vara godkänt. Det är det enda jag begär av migsjälv i denna kurs. Tänk om några månader pluggar jag på heltid...hur tusan ska jag fixa det? Till att börja med måste jag ju komma in på linjen...

Nu ska jag planera miona bussresor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0