Salt & Peppar

Ny vecka! Igen! Snart är det jul ju shit vad det går undan!
Idag leveraras vår nya soffa. Det innebär inte bara att vi får en trevligare vardagsrum utan också att David ska flytta in i sovrummet. Och sluta snarka. Vi får se hur det går med det. Jag kan bara hoppas på det bästa.
Vi ska snart till dagiset som idag blir 11-13. Vi ska alltså äta lunch där för första gången. Just nu försöker jag lägga Louise en stund eftersom just 11-13 är hennes normala vilotimmar. Om hon somnar vore det bra för då orkar hon lite bättre där.

Igår jobbade jag min första dag på salt o peppar och det kändes riktigt bra. Jag gillar att ha fullt upp och det har man garanterat hela passet där. Det är också lite tidspress då vissa produkter ska vara klara till utkörningar i tid och det tycker jag om, man jobbar som bäst då. Jag kommer trivas, få jobba hårt och tycka det är roligt. Jag kommar lära mig snabbt och bli riktigt effektiv. Det här blir skit bra! Hoppas nu bara jag får jobba mycket. Det vi gör där i kallköket är alltså sallader och smörgåsar, smörgåstårtor, plankor och säker massor mer som jag inte hann vara med på igår. Det ligger i Barva och jag kommer åka två bussar. Det blir lite jobbigt men så är det för en latoxe som jag utan körkort. Troligtvis kommer jag cykla till stan ibland. Och ibland försöka åka med någon kollega. Varför tog jag inte körkortet förut när jag hade så mycket tid över???

Nu somnade Lojsan. Om 30 min ska vi gå hon kommer bli vansinnig när jag väcker. Men så får det bli.
Lite trtåkigt att jag sällen lägger in bilder. Jag ska snart fixa lite jag lovar.

Ha en trevlig vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0