Sovmorgon

Sitter och känner mig lite missnöjd...alltså, det är skit kul att David bytt jobb och jag stöttar honom till 100%. Men lite måste jag ju klara...annars vet jag inte vem jag är. Han jobbar alltså heldag VARJE fredag och varje lördag från 15(senast)...och Louise somnar runt 19...och här sitter jag...det är fan as tråkigt! Nästan så jag vill väcka Louise och leka lite...SUCK!!! Och ännu värre är att eftersom vår vardag bara innehåller en dag/två veckor där alla tre är lediga finns inte en enda sovmorgon över till mig. Jag har lixom onte hjärta att skicka upp David med Louise titigt på morgonen när han jobbat så mycket...suck!!!

Sitter och njuter av en nybakt vaniljbulle med mandel...jag kan faktiskt baka!!! Imorgon ska jag bjuda på nybakta bullar och nybakt smulpaj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0