Tuff natt

Jäklar vilken jobbig natt!!! Louise har varknat jag vet inte hur många gånger. Och inte kunnat somna om. Jag har suttit vid sän kanten och jäspat fram vaggvisor och klappat pannan. Trötta idag! Nu stödsover om en stund innan dagis 11-15. Dom kommer aldrig få henne att somna igen där. Eller? Dom gör ju mirakel där borta. Jag frågade dom igår hur tusan dom fixade Louises läggningar. "Jo vi la henne i vagnen så sov hon" Dom gick inte ens!!! Hur tusan går det till? Jag har ALDRIG lyckats! Och dessutom sov hon 1,5 timma! Helt galet. Ljuger dom?

Idag funderar jag på att smita in till stan när hon är där. Kanske jag ska öra med fröknarna vad dom tror. Det tar ju en stund innan jag kommer om dom ringer då. Kanska ska ta en lunch med Malin på HåPes. Dom har för jäkla goda luncher där alltså! Han kan det där min David. Men vi får se hur det blir. Antaligen stannar jag hemma. Imorgon tänker jag iallafall åka in och gå till AF och kicks. Känner mig som en lantis nästan som måste planera mina turer till city för att köpa ansiktsvatten. Det är inte bara att gå ner och köpa. Åka buss med Louise är ju ingen höjdare heller.

Senare idag kommer Josephine och bäst av allt hennes ljuvliga lilla Kayla hit! Oj vad jag ska nosa i mig bebis då.
Louise kommer bli så förtjust av den lilla. Hon skulle bara veta hur nyss hon var så liten.

Nu ska jag snart väcka. Usch jag hatar att väcka...man väcker inte sovande småbarn!!! Det är mycket elakt. Men jag måste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0