Flytthelg!!!

Lite update!
Vi bor i lådor! Värsta tänkbara flyttröran. Dety finns miljoner saker att göra men jag får inget gjort känns det som. Nu är det äntligen snart över. I övermorgon sover vi på Bärnstensgången. Imorgon kommer mamma och börjar hjälpa mig med städningen. Jag har inte alls hunnit allt vad jag velat. Louise har haft ett par gnälliga dagar. Hon har börjat vakna tidigare på morgonen och inte kunnat somna om så förmiddagarna har varit ganska kämpiga. Och sen sover hon middag för tidigt och eftermiddagen fortsätter med gnällighet. Men inte kan hon hjälpa att fyra srycken jättestora hörntänder växer fram i munnen.

Jag har beställt soffa! Och vi har fått ersättning för grejerna i källaren. Och jag har med stor sannolikhet snart ett extra jobb. Louise börjar dagis v. 41. Gnejsgångens förskola. Sen tror jag att jag kommer få jobba 2-3 dagrar i veckan. Mer om det när jag kan säga säkert!

Nu svamp och trasa...

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.



Kul med ny soffa :)

2010-10-01 @ 16:37:58
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0