Fredag igen!!!

Fredag! Utan tvekan bästa dagen på veckan!
Mysfrukost med Louise och sedan sångstund på förmiddagen!
Nu är hon lunchad och vilar sin middagslur.
David är ledig och har precis börjat sin dag. Sömntuta! Men det behövde han.
Senare ska vi gå på älskade Tingsgården och fika fredagsfikat!
Jag älskar att gå på stan på fredagar. Det är alltid en speciell stämning.

Louise hade en jättebra kväll igår med sin mormor! Jag blev väldigt glad när jag kom hem från rekryteringen och mamma berätade att allt gått över förväntan. Nu du mamma ska du få sitta barnvakt:)
Mina 3 minuters utfrågning igår efter 2,5 timmars nervös väntan gick bra. Det kändes bra. Förutom att jag svarade på frågan om hur mina vänner upplever mig som flummig. Men jag rättade mig och förklarade att jag är rolig. Jag vill ha detta jobbet. Verkligen!!! Jag vill bli frukostvärdinna på Comfort hotel Eskilstuna!!!
Håll tummarna nu snälla!

Jag tog en omväg hem igår eftersom Louise somnat och mamma endå var där. Jag gick förbi HåPe's och spanade in i köket lite. Drack lite rödvin. Vad härligt det var att se David i kockrock! Snyggt!
Det värsta med HåPe's grejen är nog att dom har pizza. David tog med en pizza hem som vi åt sent innan vi sov. Hur bra är det för figuren lixom?

Vad ska jag nu hitta på när D badar och L sover?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0