Fullt upp!

Jag får inte tiden att räcka till! Jag har för mycket att göra för att fokusera på ett mål just nu. Måste hinna med lite av allt. Vilket inte ger så mycket till resultat...jag har alltid en lista i huvudet på vad jag ska göra under dagen. Mycket av det ska göras när Louise sover middag. Jag gör lite här, lite där och glömmer hälften. Nu har jag iallafall fått iväg skadeanmälan och ansöka till högskolan. Men betyg och sånt måste skickas med post, jag måste maila bilder till folksam. Allt blir halvklart. Och jag måste fixa något inför flytten varje dag också! Skura rent någonstans eller packa något, sortera något...

Och så loggar jag in på bloggen! Hallå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0