Inga dåliga väder...

Okej...en ruskig lördagmorgon i rinmansparken med liten envis tjej som vaknat på fel sida kanske inte var det mysigaste sättet att njuta av helgen. Men vad gör man inte för sina barn? Vill hon ut så vill hon ut!
Nu är vi inne iallafall och hon har ätit en tidig lunch och somnat tidigt. Själv har jag egentligen inga ursäkter...jag måste göra min engelska nu!
Men det är ju så skönt att bara slö surfa!

Lite senare ska vi gå och fika hos Louises gammel-farmor och farfar.
David jobbar idag och imorgon. På måndag ska vi hälsa på hos barnen och fröknarna på Gnejsgångens förskola i Stenby. Det ska bli jätteroligt! Louise kommer trivas där. Hoppas bara vi får anledning att sätta henne på dagis nu i oktober...hoppas mamma börjar jobba!!!

Om två veckor idag går flytt lasset!!! TVÅ VECKOR!!!
På onsdag kommer anicimex och går igenom källaren. Hoppas man kan få hjälp att ta hand om allt.
Känns som vi andades in nog med mögel då vi fotade och räknade allt.
Usch, vad tråkigt det är! Tur att jag har Louises minnes saker här uppe!

Nu grammatik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0