Jag har röstat!

Så där röstad och klar! Jag och Louise var tidigt på förmiddagen på plats i vallokalen. Sen tog vi en promenad, som vanligt. När vi var framme vid lekparken fanns det bara en sko på barnet. Samma promenad igen. Inte helt poplärt men hon får faktiskt skylla sigsjälv som kastar skor omkring sig! Vi fann den iallafall! Och lekparksbesöket blev aldrig av. Man lär av sina misstag, lille vän! Kanske senare. Lekparken är ju kul 7 dagar i veckan. Tycker hon. Men inte jag. Speciellt inte när det regnar.

Snart kommer Mimmi hit. Trevligt med sällskap. David kommer bara hem och äter idag sen iväg på träning(!) så lite sällskap känns nödvändigt. Jag menar inte att jag är ensam...jag har ju Louise och hennes sju(!) dockor här...men lite vuxet sällskap då, det får man önska sig.

Jag måste verkligen få klart skadeanmälan! Vi måste få tillbaka pengar snart, Louise behöver en bättre vagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0